Ашық сабақ Кожабекова Н.О. » "Общеобразовательная школа-лицей имени Мухтар Ауезова"
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"Мұхтар Ауезов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7263) 24-39-00
Есепші бөлімі:
+7(7263) 24-39-00
Версия
для слабовидящих
12
май
2017

Ашық сабақ Кожабекова Н.О.

Сабақ тақырыбы:                        Уақытты анықтау не үшін қажет?                   Мектеп: 
СЫНЫП: 1-сынып                       Мұғалімнің есімі:Кожабекова Н.О.
Оқу мақсаты:                               
1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру

1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;

1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру
Сабақтың мақсаты:<!-- EndFragment -->  

Барлық оқушылар:уақыттың маңызын түсінеді;

Оқушылардың басым бөлігі:уақытты өлшеу құралдарын анықтайды;

Кейбір оқушылар:көрсетілген тәжірибені түсіндіреді
Ойлау дағдылырының деңгейі<!-- EndFragment -->  Білу ,түсіну ,қолдану 
Бағалау критерийлері<!-- EndFragment -->  

<!-- [if !supportLists] --> -уақыттың қозғалысқа бағытталғанынның қаншалықты маңызды екенін түсінеді;

-уақытты анықтайтын құралдар мен әдістерді атап, олардың ішіндегі ең дәл көрсететінін анықтайды; қанша уақыт кеткенін анықтайды
Дескриптор

-уақытты өлшеу құралдарын (құмсағат, секундомер, қол сағат, күнтізбе) белгілейді;

-ең дәл,анық көрсететін уақытт құралын анықтайды;

-уақыт өлшем бірліктерін өсу ретімен нөмірлейді;

 

-сағаттың көмегімен анықталатын уақыт өлшем бірліктерін анықтайды;

 

-күнтізбенің көмегімен анықталатын уақыт өлшем бірліктерін анықтайды;

-жыл мезгілдерімен ай аттарын топтастырады;

Ресурстар:

<!-- [if !supportLists] -->            <!-- [endif] -->құмсағат, механикалық және электронды сағат;су сағат,

<!-- [if !supportLists] -->           <!-- [endif] -->күнсағаттың фотосуреті;

<!-- [if !supportLists] -->           <!-- [endif] -->ұзындық өлшегіш таспа. Интернет-ресурстар:

әйгілі сағаттар туралы сайт, мысалы, http://old-clock.kz/o-chasax/samye-izvestnye-chasy-v-mire/.

Тілдік мақсат       электрондсағат ,механикалық сағат ,циферблат

Ашық сұрақтар

1.Глобус пен Жердің ұқсастығы неде?

2.Глобус деген не?

3 Глобуста қандай түс көбірек? Ол нені білдіреді?

4 Құрлық жерлер қандай түспен бейнеленген?

5Карта туралы не білеміз

6Қазақстанның картасы

7Қазақстанның астанасы қай қала ?

8Қазақстанның көрікті жерлерін көргендерің бар ма?

9 Астана мен біздің тұрып жатқан жердің арақашықтығы

Жақын ба?  Әлде алыс па? Ол жерге бірден жете аламыз ба?

 

 Ал,балалар бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы

Уақытты анықтау не үшін қажет?тірек сөздер уақыт ,сағат

 Оқулықпен жұмыс  

Саяхат.Негеш пен Эврика саяхатқа шығуға жиналды.

  Саяхаттап көргендерің бар ма?

 Саяхаттан алған әсерлерін сипаттайды.

Сонымен қатар тауға  шығуға, орманға баруға болады.

1.Оқулықтағы суретке назар аударту

Сұрақ:

— Негеш пен Эврика қалай демалмақшы ?

 (Жолдорбаларын алып, табиғат аясында белсенді серуендеуге барады.)

 

— Сапаржайдағы карта мен жазуға қараңдар.

  Біздің кейіпкерлеріміз қай жерден қайда барады?

 (Астанадан — Бурабайға.)

 

 

— Балалар бірден Бурабайға жете ала ма? Неге?

 

— Олар қандай көлікпен жетеді?      

— Ол қанша уақыт алады?

-Балалар сендерде саяхатқа шыққыларың келе ме ?

Кім ,қайда барғысы келеді ?

Тапсырма №1

                      Шығармашылық тапсырма

Дескриптор

1.Баратын жерді анықтайды.

2.Қандай көлік түрін таңдайды

3.Саяхатқа керекті заттарды жинастырады

 

Балалар сендер осы баратын жерлеріңе бірден жете аласыңдар ма?

Ал    Негеш пен Эврика баратын жеріне бірден жете ме? Неге?

 

— Сендерге кейде уақыт "жүйрік” болып көріне ме?

 

— Ал кейде өте баяу жылжитындай болып көрінді ме?

     Қандай жағдайда? Айтып беріңдер.

 

Қажетті жерге жету үшін белгілі  бір уақыт керек екен.

 

 Баратын жер неғұрлым алыс болса, жету үшін соғұрлым көп уақыт жұмсалады.

Уақыт көзге көрінбейді, қолға ұсталмайды .

Ол өткен шақтан болашаққа қарай жылжиды.

Барлық өзгерістер уақыт аралығында болады.

Уақытты  немен  болжаймыз?

Минут ,сағат,секунд күнмен ,аймен , аптамен  жылмен.

Жұмбақ .     (Сағат)

Сағат

Clook

Taims

 

 

 

— Сендер сағат дегеннің не екенін білесіңдер ме?

 

— Оларды қай жерден көруге болады? (Сапаржайда, мектепте, емханада, үйде, мұражайда және т.б.)

 

— Сағаттар қандай болады?

Электронды,механикалы,құмсағат,сусағат.

Балалар осы сағаттың бізге қаншалықты керек екенін тажірибе арқылы көрейікші.

 

Зерттеу жұмысы

 

Тәжірибе аяқталғаннан кейін

"Осы уақытты құмсағаттың көмегімен өлшеуге бола ма?”

 

Оқушылардан қай сағат бәрінен де нақты болды деп ойлайсыңдар.

 

Оқушылар "Құмсағатта циферблат жоқ, сондықтан дәл уақытты анықтау қиын.

Механикалық және электрондық сағаттардың көмегімен дәл уақытты анықтауға болады,

алайда электрондық сағат ыңғайлы” деген қорытынды жасай алады.

"Сағаттың неше болғанын білу бізге не үшін керек?”

 

 

. Оқушыларға кенеттен, бір мезетте барлық сағаттар жоқ болып кетсе немесе жұмыс істемей қалса, не болатынын көз алдарына елестетуін айту (Ұшқыштар, жүргізушілер және т.б. сағат нешеде жолға шығу керектігін білмес еді. Апат көп болушы еді. Адамдар жұмысқа кешігетін еді және т.б.)

 

 

 

                      Ойлан –жұптас –бөліс әдісі

Дескриптор

-уақытты өлшеу құралдарын (құмсағат, секундомер, қол сағат, күнтізбе) белгілейді.

-уақыт өлшем бірліктерін өсу ретімен нөмірлейді;

 

-сағаттың көмегімен анықталатын уақыт өлшем бірліктерін анықтайды;

 

-күнтізбенің көмегімен анықталатын уақыт өлшем бірліктерін анықтайды.

-жыл мезгілдерімен ай аттарын топтастырады.

 

1-топ Суретке мұқият қараңыз.

-Оқушы күн тәртібінің кестесін не үшін  жасады  деп ойлайсыз? 

-Күн тәртібін сақтау не үшін қажет? 

 

2-топ   Уақыттың өлшем бірліктерін ең кішісінен бастап өсу ретімен нөмірлеңіз.

Олардың қайсысы сағаттың көмегімен анықталады? Қайсысы күнтізбенің көмегімен анықталады? Сызық арқылы қосыңыз                                                                                                          болуы мүмкінДемалу мен еңбек                                                                                                                                                                      Түсіндіріңіз.

 

3-топ Суреттен  уақытты өлшеу құралдарын тауып, белгілеңіз. Оларды атаңыз.

 

4-топ. Ай аттарына сәйкес жыл мезгілдерін тап

Суреттерді әр мезгілге топтастыр.

Уақыт қозғалысы

Суреттерге назар аударту

Дескриптор

-әрбір әрекеттегі уақыт аралығын анықтайды;

--уақыт аралығын атайды

 

Сұрақтар

Гүлдің өсуіне қанша уақыт қажет?  

-Сендер қалай ойлайсыңдар, бірінші сурет пен үшінші сурет арасында қанша уақыт өтті? (Бір айға жуық.)

— Жағдайлардың әрқайсысында қанша уақыт өтті? Неге?

 

— Сәби бір минуттан кейін оқушы болуы мүмкін бе?

 

— Бала төсектен бір жылдан кейін тұруы мүмкін бе?

 

Уақытты тоқтатып қоюға бола ма? (Жоқ.)

"Егер уақыт тоқтап қалса, онда...”  біз мектепке кешыгып қаламыз, әкемыз жұмыстан қалады ,сабақтың ұзақтығын білмей қаламыз, күн тәртібін білмей қалуымыз мүмкін

Пән аралық байланыс

Математика. Уақыт.

Кеш — ерте.  Дәптермен жұмыс

Сұрақ қою: "Ағаш бас кезінде қандай болды?

Содан кейін қандай болды?

Ол бірден үлкен болып өсті ме?

 Қалай өсті?”

 

 Оқушылар суреттерді дұрыс ретімен орналастырып, нөмірлеп, бояйды.

Оқушылар уақытты анықтайтын құралдар мен құрылғыларды біледі.

 

Қалыптастырушы бағалау 

 

Содан кейін қандай болды?

Ол бірден үлкен болып өсті ме?

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив